Lite av varje

Har haft ett rehab-möte idag. Det var bra. Om jag behöver så kan jag gå 20 ggr hos min terapeut. Känns fint att inte behöva avsluta mitt i en bearbetning. 
HR tryckte också på vikten att inte jobba ihjäl mig. Måste ta mig tid att reflektera och att jobba hemifrån då och då. 

Har varit hos min HC. Det går fint. Har gått ner två hekto. Inte så mycket men eftersom jag ska landa vid denna vilken på ett ungefär. Mellan 63 och 65. Bra att ha något att spela med.
Däremot var mitt blodtryck åt helvete igen. Undertryckte har aldrig varit så högt. Någon gång.168/117. Det kan förvisso bero på att jag äter kortison. Jag hoppas det i alla fall.

Näsan? Jodå. Den stinker inte. Fortfarande jobbigt på nätterna men det blir nog långsamt bättre tycker jag. 

Han som köpte biljetterna till Gardell kom med pengarna idag. Han insisterade på att betala fullt pris. Snällt. Verkligen snällt.

Nu har jag gjort upp med personal när jag flyttar ut. Helgen den 14 -16 februari blir det. Känns skönt att ha lite tid på sig, även om jag inte kommer att vara i Sthlm så himla mycket. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg