Tandläkaren

Visst är det konstigt ibland? Sen förra hösten, dvs mer än ett år så har jag haft ont i nån tand på höger sida. Ibland uppe och ibland nere. Då kollade jag mig hos tandläkaren. De hittade inget. Idag var jag på den årliga undersökningen. Berättade hur det var. De kollade igen. Bankade på tanden och tog några röntgenbilder. Ingenting. Det ser hur bra ut som helst. Inte kände jag något är de slog på den heller. 
Nå, jag får väl väl vänta tills det bryter ut på riktigt. Det kan dröja några veckor. Det kan dröja några år. 

Var inne och köpte några basic linnen idag. Vita. Sköna att ha under en kofta eller en tröja. 

Gubben var och handlade en ny dammsugare igår. Den gamla pajade häromdagen. 

Vi har också växlat till oss lite euro. På torsdag morgon åker vi till Dublin. Ska bli trevligt. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg