Sicket elände

Visste att det skulle bli problem. Gubben sitter fast i Hässleholm. Körde bil dit och har väntat i åtta (!) timmar på att nåt tåg ska gå. Det verkar inte bli så, men han ger sig inte.
Biljetterna till Jonas Gardell fick jag sälja. Hade tur. En kollega köpte dom bara några minuter efter att jag lagt ut dom till försäljning på fb. 
Själv dricker jag Moet och äter färska västkusträkor och väntar på mannen. Kommer han inte så åker jag till barnbarnen imorgon lunch. Räknar med att bli lite dålig av champagnen. 

Två nätter utan nässpray. Denna natten var lite lättare. Inte lätt, men just lite lättare. 
Dagarna går rätt bra tycker jag. 

Så här har vi pyntat på jobbet. Snyggt? Näe. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg