Lite trött idag

Kan bero på att jag drack lite bubblor igår. En mycket god väninna var på besök och lite grillad kyckling och rosé och kräksamtal resulterade i denna dag. 
Tror mig märka att jag får lite mer täppa vid alkoholintag....skulle det kunna vara så?  Kanske. Ska googla sen.
Terapeutsamtal idag. Bra. Pratade mycket mamma och när hon dog och vad jag önskade att jag kunde gjort annorlunda. Julen utan mamma var också ett stort samtalsämne. Blir jag ledsen så kanske jag ska låta mig bli det. Kanske vi ska skåla för mamma. Tyst minut. Vi bollade massor av tankar. Min Kjell är bra. 
Fått upp till tjugo ggr också, men det kanske jag redan berättat.

Har haft möte med en människa jag inte tycker om. Blir stressad in i märgen. Tyvärr, måste jag ha med honom att göra ganska mycket framöver. Suck. Behöver lära mig relaxa, meditera eller vad det nu kan vara som hjälper. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg