Trött

Var bara tvungen att titta på sista delen av Johan Falk igår. Slutade sent och var inte i säng förrän vid tolv. Sov ändå rätt bra, men vaknade vid fyra och hade svårt att somna om. Resultat - trött som sjutton.
På väg in till stan så sa de på radion att tågen mellan Kristianstad och Hässleholm var inställda. Nu gick det iofs pågatåg däremellan. Missade såklart anslutningen. Med två minuter. Det fick gå.
I eftermiddag har vi varit på Långholmens julbord. Fantastiskt gott. Åt bara det gottade och slutade när jag var lagom mätt. En snaps och vatten till dryck. Sen bar det iväg till gruppsamtal på itrim. HC hade gjort en smoothie. Väldigt god. Dessutom ett par gottisar, modell nyttigare, med mycket frön, nötter och mörk choklad. Det var inte min "cup of tea" precis. Alldeles för sött.
Åhhhh, idag såg jag en annons på ett rum mitt i stan. Fem minuters promenad från jobbet. Fasen att jag skrivit kontrakt. Men så är det. Det får gå ändå. 
Tre dagar till i Sthlm. Skönt. 
Beställt ytterligare en resa till SA i slutet av februari. Längtar dit alltså. 
Ongarna! Längtar efter er. Hoho

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg