På bättringsvägen

Skönt att det verkar vara alternativ ett som vinner. Har fortfarande lite ont men inte till närmeslevis som det var i lördags. Tuffar det på såhär så ska jag springa lite imorgon tänkte jag.

Usch, trist med hel vecka. Har supermycket att göra. Alla dessa förbannade ändringar inför kongressens. A kommer inte. Kanske B kommer istället för honom. Ska man avboka hotellet eller ej? B kanske behöver visum men vet inte säkert. C meddelar att han tar med frun. D meddelar att han åker tidigare och E har för avsikt att komma lite senare. Allt blir till följdverkningar. Taxi som är bokad till D och E måste ändras. Nån måste möta. Dubbelrum till C och lite mat till frun måste bokas upp.
Suck. Dessutom ska jag sitta med/hålla föredrag om Sydafrika på torsdag. Hade fått meddelande om att det var ett litet möte med mellan 10-15 personer. Nu har jag själv fått en inbjudan och det verkar mycket större än så. Dessutom har jag ingen aning om hur upplägget ser ut. Ja, det får väl bli som det blir.

Kallt som en isbjörnspitt ska det också bli i Stockholm denna veckan. Den lite tjockare jackan fick åka på samt mina handskar. Tänka att för en vecka sen satt jag och Sanna ute och käkade mat. Kvällstid. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen