Världens roligaste jobb

Man kan inte utläsa det men det skulle vara med ironi. Just nu är det världens mest oroliga jobb. Siffror. Redovisning. Kul när det är gjort.

Ja, eftersom det nu inte blir någon andra intervju förrän den 5 februari så kan jag inte heller vänta mig något besked förrän kanske kring den 10:e. Det betyder ju definitivt att jag inte kan sluta i Stockholm förrän sista mars. Ny resa. Ja, det planerar jag. Skulle behöva (och vilja) åka till Zambia och Namibia.
Min chef vill att jag, om jag får jobbet, fortsätter med mina projekt året ut. Åtminstone att jag åker ner och introducerar någon ny person eller så.

Sitter kvar på jobbet och väntar på att tiden ska gå...eller inte egentligen eftersom några siffror kom ivägen. Jag ska till min shrink klockan arton. 25 minuters promenad. Enkel väg. I ösregn. Hur kul är det? Det blir slask för hela slanten kan man säga.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg