Övning ger färdighet

Hoppas på det i alla fall.
Nu har jag läst talet typ tre gånger. Högt. Tydligt. För mig själv. 
Det tar exakt tio minuter och arton sekunder med stakningar och felsägningar. 
Imorgon över jag på. Övar på. Övar på. Tills det sitter. Sen går det nog åt helevete på fredag i alla fall, men då har jag i alla fall varit väl förberedd.
Hoa.

Sitter på Arlanda och väntar på att flyget ska ta mig tillbaka till vackra Blekinge. Det har varit en bra dag. Först möte med gamla chefen. Fick lite fixat med min padda på förbundskontoret. Avslutningsvis så har jag medverkat på ett seminarium och ett repskapsmöte. 
Blev avtackad med fina ord från ordförande. Glad. 


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg