Sova, sova, sova

Känns som om jag verkligen behöver det nu, igår och imorgon. 
När klockan slog tio igår kväll var jag utslagen. Inte en Janne att hålla mig vaken och se favvisen på tv. Fick gå och lägga mig. Vaknade strax efter sju imorse. Satt uppe och kollade på mejl och lite annat och när klockan gick mot halv ett så var det kört igen. Fick sova. Vaknade tre timmar senare. Nu är 23 slagen och jag vill hemskt gärna se filmen färdigt. Kämpar med ögonen. 

Imorgon ska jag "jobba" igen. Ska på mediautbildning. Ska bli kul och hoppas att jag är lite piggare. 

Veckan som kommer blir hektisk. Ska först ha en utbildning/möte hela måndagen. Tisdagen är en företagsbesökardag. Onsdag till Stockholm, över dagen. Ovanpå allt annat måste jag öva på talet. Det är i alla fall skrivit nu. Det får bli som det blir. Det får ta den tiden det tar.

Jo, skrev jag det. När jag kom hem i torsdags kväll och öppnade posten ramlade en stor bild på mig själv ut. "Årets förstamajtalare". Jösses. Och jo, jag behöver verkligen operera bort påsarna under ögonen. Det står klart nu efter jag sett dessa bilder. Suck. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg