Trött, tal och träning

Ja, det sistnämnda sitter jag och laddar för. Har smällt i mig lite cashewnötter för att få energi. Den andra halvan av påsen tar jag efter träningen. Det blir tidig sänggång ikväll. 
Trött som en mask. Hade svårt att somna igår. Tankarna malde och malde på. Hur ska jag lägga upp det? Varför i helvete sa jag ja? Tänk om jag blir skitnödig mitt i alltihop? Frågorna var många och svaren inga. Vad var det då?
Jo, jag har blivit tillfrågad om att vara Sölvesborgs huvudtalare på första maj och jag sa ja, mitt nöt. Suck. Stön stånk. Idag ringde tidningen och frågade vad jag jag skulle prata......ja du, det vet jag inte än, det är långt till första maj. På måndag blir det en intervju och fotografering. 

Dessutom har det varit en intensiv dag idag. Många frågor som skulle gås igenom och en mycket pratglad grupp. Det är bra. Man vill ju inte behöva dra saker ur folk. Nu var de så pratglada så vi hann bara med fem av tio.....hm....ja, det blev som det blev. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg