Klart

Med sommartalet. Eller, jag menar, nu har jag tackat ja till att sommarprata. De ringde igår kväll och det är bara att ge järnet. 
Det stora problemet blir väl att få ihop tiden. Hitta skivor. Måste räkna ut på sekunderna och allt varar i en timme och femtioåtta minuter.
Hade tänkt berätta lite historier från mina resor. Ryssland har en given plats med ett par berättelser. Sydafrika och hur jag lärde mig dansa toytoy. Tanzania och den försvunna motorn. Sen har jag faktiskt ingen aning om jag hinner med mer. Tiden går nog snabbare än man tror.

Idag har vi inhandlat lite växter till trädgården. Köpte två hortensior. Dom är så fina. Ett plommonträd blev planerarat idag också. Chili, tomater och en jäkla massa perenner blev det med.
Powerwalkade igår och har träningsvärk i assaballarna idag. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen