Stocken

Herregud vad bra jag sovit de två senaste nätterna. Somnat som en sten och sovit i princip i åtta timmar i sträck. Igår vaknade jag mitt i bilkörningen i Paris. Skönt. Det var inte roligt. 
Vaknade dock inte på riktigt förrän jag satte mig i bilen kändes det som.

Klippte, färgade och slingade mig igår. Hon är superduktig. Blev så nöjd. Mörk i botten och sen bara en aning uppljusning. Great! Visade sig att vi var släkt i släkten också! 

I eftermiddag har jag varit på träff med de kvinnliga ombudsmännen i södra Sverige. Mycket trevligt gäng. Vi ska träffas i den formen igen i augusti. Då blir det poolparty hemma hos en av tjejerna. 


Här är glada gänget. Jag var på väg att lämna för att hinna med tåget!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen