Benbrott och gikt

....eller inte.
Men sjujäklar vad stressad jag känner mig. Idag, ja idag, har jag skickat tre mail till mig själv med allt som måste göras igår. Typ. Det är väl bra, men frågan är när jag ska hinna göra allt. Finns ta mig tusan knappt någon tid för kontorsarbete men vad värre är, det är att jag inte hinner förbereda alla förhandlingar som jag önskar.
Precis dock haft ett samtal med ett avdelningsombud om att de ville ändra förhandlingen och det blev så bra. Lite omstuvning i almanackan och det kan gå vägen. Blir väl hemarbete.

Doktorn ringde igår. Jaha. Kaliumvärdet lågt igen. Inget bra. Kanske därför jag vaknar varje natt ett par gånger av att hjärtat slår hårt och fort. Han ville jag skulle boka en telefontid. Den har jag på fredag.

Skönt att det är fredag förresten

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Förhandling, värvning och annat