Öra, näsa, hals

Hade ont i halsen i måndags som igårkväll gick över i öronont som numera har övergått i någon konstig form av öronhalsont. Ont så in i inatt. Inte sovit många minuter kan jag lova. 
Ringde hälsan imorse men eftersom det var en lång kö så sket jag i det. Känns nog lite bättre. 

Jävulen vad jag har jobbat. Sletet. Huvudet fick verkligen göra sitt bästa. Räknat. Räknat. Räknat. 
Jag har räknat och jag har rätt. Ekonomen fel. Tror jag. Måste fortsätta dessa övningar imorrn. 

Betalat anmälningsavgiften till Barut idag. Ska bli kul. Skönt. Lat. Bada. Sola.

Fixade mig lite extra tid imorrn. Kommer att ha en förhandling via telefon istället. Det betyder en timme mindre i bil som betyder en timme mer räknande. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen