Long time no seen

Kan konstatera att det var ett tag sen sist. 

Ja, läkaren ringde och sa att saker och ting inte var så bra. Ska ta nya prover om en vecka. I slutändan blir det nog bra. 

Ser framemot nästa vecka. Något lugnare än den som gick. Den var rent ut sagt för jävlig. En morgon när jag skulle åka till ett företag visste jag inte om det var rätt företag. Det var det. Skönt. Under en förhandling på ett annat företag så var jag så uppe i varv och förbannad så jag fick ta en sobril. Om jag inte gjort det hade jag fått en hjärnblödning. Nu tror jag inte att det märktes att jag var irriterad och jag lyckades ro förhandlingen i hamn. Till slut, men det tog fem timmar. 

Idag har jag varit och klippt mig och slingat håret. Något lite ljusare så här till sommaren. Det blev jättebra. Ikväll var vi nere på den nye beachbaren. Supertrevligt. Billigt.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen