Härlig men varm resa

Varit så skönt att kunna koppla av helt och fullt. Ätit. Druckit. Badat. Allt i stora kvantiteter. 
Magen. Håret. Båda har växt. 
Maten i Turkiet är helt fantastisk. Har inte ätit något som smakat illa, bara ett par rätter som inte smakade nånting egentligen. Vi missade ett par olika restauranger. Två kvällar delade vi på oss eftersom vi hellre valde den internationella istället för BBQ. 
Åker vi dit fler gånger så blir det definitivt inte i augusti. För mycket folk. För varmt. För många barn och ungdomar. Nej, i så fall så blir det i halva september. 

Trevligt sällskap som vanligt.

Nu ser vi framemot Sydafrika i oktober. Gubben har nästan övertygat mig om att följa med på vithajssafari. Det som jag är rädd för är inte hajarna utan för att jag ska skita på mig i våtdräkten....
Tänk att ta av den då? Hualigen.

Har mått rätt okay ändå. En natt hade jag hjärtklappning de lux. Blodtrycket hade jag ingen koll alls på. Magen har aldrig varit så bra i Turkiet som denna vecka. Det var en dag som den var lite upprorisk men inte så farligt. 

Provade jeansen igår och jo, jag fick på dom men ack så dant de satt. Idag blev det kjol och blus på jobbet. Det blir det imorrn igen.

Jobbat en dag och det gick snabbt att komma in i jobbet. Hyggligt lugnt men har haft jobb ändå, men i en mer vettig takt än innan semestern. 
Veckan framöver ser ganska okay ut den också. 

Imorrn blir det en koll på hälsan. Ska ta ett prov på kaliumvärdet och ett blodtryck. Det första är nog bra, det andra lite mindre bra. 

Idag har vi ätit svenska kräftor. Jäklar vad goda. Nybakat LCHF-bröd till det var pricken över i:et. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen