Inte nu, sen

Jo jag skulle ju ut och skala lite i söndags. Det blev inte sen. Det blev inte alls. Tror jag hade tur. Det regnade. Skönt för jag var så trött.
Men, jag har varit ute både måndag och idag onsdag denna vecka. Skönt! Nä, eller inte, efteråt. Ja.

Fick brev från läkaren om mitt kaliumvärde. Det var bra! Skönt stt nåt är bra i denna måndagsexemplaret till kropp. 
Allt annat är åt helvete....eller inte riktigt kanske. Mycket. 

Tiden går fort och vi börjar närma oss resan till Sydafrika. Vi bokade specifika platser på flyget, i vintras. Jag var silvermedlem och då kostade det inget, men vi betalade för Göran. 
Kollade lite i veckan och då såg jag att jag inte hade någon bokningen medan gubbens låg kvar. Ringde och fick prata med en kvinna långt bort i stan. Konstig engelska och snabb engelska i bullrig miljö. Men vi kom fram till att de helt enkelt plockat bort min bokning av säten eftersom jag inte var silvermedlem längre. Efter att jag konstaterat att så gör man inte bara och hon hade pratat med en chef, så var vi överens, så gör man inte bara. Jag fick tillbaka tre platser av fyra. Den fjärde var redan upptagen av en annan person. 

Annars verkar allt vara under kontroll. Hoppas jag.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Förhandling, värvning och annat