Några dagar sen sist

Haft några fina dagar, både hemma och på jobbet.

Har fått in ett flow med träning nu. Tror jag. Zumban, var ju hur kul som helst men blev inställd förra torsdagen. Fick bli till att springa lite på löpbandet i fredags som kompensation för det.
I måndags körde jag cirkelträning (tack för det säger musklerna något ansträngt). Efteråt så visade dom mig några maskiner. Ställde in sits så att jag sitter rätt nästa gång.
Igår körd jag Zumba igen och det tål att upprepas, så in i helsikes roligt. På torsdag blir det cirkelträning igen. Om jag får plats. Jag står som förste reserv. Om inte, så ska jag ge mig på gymmaskinerna.

Vilken bra jobbvecka så här långt. Haft många fina samtal med medlemmar och några arbetsgivare. Alltid kul att kunna hjälpa. Nya medlemmar. Nya fackliga förtroendevalda.

Åh, i helgen bokade jag en resa till mig och maken. En hel evighet tills dess, men i juni åker vi till Mallis. Underbara Mallorca som gör en glad in i själen.
Men, nu börjar det brännas för Sydafrika. Kollar restauranger och annat smått och gott. Blir hur bra som helst.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen