Det närmar sig

Ja, och jag känner mig inte stressad alls....not...
Har en sån där lite konstig känsla. Trafiken. I Sydafrika. Det kommer att gå bra, men det är okul att köra fel. Vi får väl ta god tid på oss.
Åh, fick ett mejl från den bästa av de bästa i Sydafrika igår. Hlokoza. Han undrade om vi var kvar den fjärde november och han fick adress. Visserligen 1 timme från Kapstaden men nåbart. Han skulle försöka komma dit. Det hade varit såååå roligt. Bättre vän får man leta efter.
Hoppas. Hoppas.

Usch, imorrn ska jag ut och köra långt igen. Får väl ta det lugnt och denna gången har jag sällskap från vilshult.

Har tittat på ny tjänstebil idag. Den är beställd och jag får den i februari eller mars. V 90. Jaha, det gick snabbt. Det var ett mycket bra erbjudande så bossen tyckte att jag skulle åka och titta.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Förhandling, värvning och annat