Om tre veckor

så ä vi i Sydafrika.  Mitt andra hemland. Ska bli både roligt och utmanande. Trafiken är väl den knepigare delen. 
En kamrat skulle försöka fixa till ett möte.....men jag undrar det. Han bor tvåhundra mil från där vi är, men det hade varit kul.

Härligt vecka som har förflutet. Lagom mycket att göra och därmed har jag mått bättre. Tränat Zumba två kvällar och sprunggått en kväll. Känner mig nyttig på nåt vis.
Köpt skor igår. Träningsskor. Zumbaskor. Inneskor. Har haft mina löparskor och tänkte jag ville ha något nättare.
Handlade ett par bruna skinnhandskar, konjaksfärgade. De fanns undanstoppade från förra året så halvs priset på MQ. Hipp hurra.
Klippte mig. Färgade mig. Slingade mig. Igår.
Köpte en inpackning i aprikos. Den ska testas i veckan.....går väck på två tvättar. Kanske tur.

Slut för idag. 


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen