Tiden går

Inte så mycket att berätta.
PT-besöket var bara prat om vad jag ville och hur jag såg på träning och mat mm. Var inget att vara nervös för. Det var jag.
Nu har jag i alla fall bokat in första gången imorgon. Då blir det träning av. Förmodar att det blir jobbigt att ta sig ur sängen på fredag. Det är en annan dag, men nu är jag nervös igen. För träningen. Spinning kan man ju och det känns säkert och tryggt. Det här är ju helt nytt. Hualigen.
I januari bestämde jag mig för att träna minst tre ggr i veckan. Jag har snittat på 3,5.
Nu ska jag ge det 4 ggr i veckan. Blandat med jogging, spinning och styrka.

Vi är få på jobbet nu några veckor. Det är inte lika roligt men skönt på ett sätt. Har hunnit med lite pappersarbete och diarieföring. Har fått ansvar för postboxen. Tar det på största allvar. Nå, två hela veckor kvar innan jag går på semester. Det ska bli skönt. Behöver det, känner jag.

Varit i Malmö i helgen. Trevligt som tusan. Syster med man var med.
Vi gick på shoppingrunda. Hade hört att det var rea på Mulberry. Fina väskor. Dyra väskor. Mitt favvomärke. Hittade dock ingen som jag waowade så det blev ingen. Gick på Zara och hittade en väska. Väldigt fin. Den var också på rea. 199 spänn. Skinn. Gul och grann.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen