Tränar, tränar och tränar

Ja, det är väl det som jag gör typ. Visst, har jobbat också men det har inte varit så mycket att göra. Idag hade jag dock en uppsägningsförhandling. Den gick bra och blev som jag ville.
Men nu så, nu är det semester. Tre veckor av att göra ingenting mer än träna, äta nyttigt, bada och sola hoppas jag.

Idag har jag dock firat semestern med skumbananer täckta med choklad, några dumlekolor. Sen hade jag köpt ostbågar. Smällde halva. Fy fasen vad illa jag mår.

Ville ha lite bus, brun utan sol. Jag har haft en som jag är nöjd med men den är slut. Nå, jag kollade nätet och kom till en sida där en ung tjej gjorde tester på åtta olika bus. Hon tejpade benen i ränder och sen smörjde hon. Dagen efter fick man se resultatet. Den hon rekade var den jag beställde. Dark Brown nåt. Mousse. Smörjde mig igår. Så himla bruna ben fick jag. Här och var. Haha....jag får nog fan bli lite mer noga framöver.

Imorrn åker vi till Karlshamn på middag. Wägga. Vi har beställt skaldjursfat. Mumma ska det bli.


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen