Indonesien

Slutade förra inlägget med en fråga. Indonesien. Tror att det är ett intressant resmål. Terrorism och elände, javisst, men säkert spännande. Hur som helst så bär det dit lite senare i år. Preliminärbokat i augusti. Förmodar att det inte blir så mycket tid för mig att se mig omkring, eftersom det mest blir jobb. Funderar på att stanna en natt extra, men det får jag se.
Idag har mor fått sig ett besök. Hon var piggare än jag trott, visserligen såg hon lite trött ut, men vem hade inte gjort det efter det hon gått igenom?
Snart dags att packa väskan igen. Förra söndagen så satte sig katten (vem av de tre ska jag låta vara osagt) på väskan och slog en liten drill. Inte så liten heller för den delen. Som tur är så gick det inte igenom i alla fall. Nu har jag en ny "veckopendlarväska". Förhoppningsvis så får den vara ifred, men Blixten har en förkärlek att pinka in sitt revir på alla nya saker, däribland väskor.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg