Bättre

Efter en nära-döden-upplevelse mår jag nu betydligt bättre. 
I fredags höll jag på att ge upp. Gick och la mig vid sjutiden för att gå upp igen efter en liten stund. Hade SÅ ont och kinde knappt röra mig. Hade siktet inställt på lasarettet. 
Mådde dock lite bättre på lördagsmorgonen och hade den fredag morgon en fasteperiod. Jo, sa jag inte det, förmodligen har/har jag haft tarmficksinflammation och det är ett eländes elände. 
Fastan höll på tills vi kom till Turkiet. Champagne på flyget har jag för mig räknas som fastedryck. Nåt annat kan det inte vara. 
Framme och käkade lite mat. Fick ont igen.idag har det faktiskt varit rätt okay. Två konjak och ett glas bubbel gör susen.
Vi blev uppgraderade som vanligt. Fick en familjesvit med två dubbelrum. Toppen. Nu kan vi snarka bäst vi vill på varsitt håll. 
Träffade ett trevligt par på vägen ner. Göran satt bredvid dom. Det visade sig att de bor på samma hotell som vi. Två veckor dom med. Pia och Mikael. I samma ålder, men jag är fortfarande yngst! Yippi!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg