Det finns goda dagar och det finns sämre dagar

Dagen idag var en sämre. 
Hade tid hos läkare vid halv tolv för att spola öronen på vax. Inte något vax så långt hennes öga kunde se, så ingen spolning där inte. Hade också bett om att få blodtrycket kollat. Det var mindre kul. 
Skyhögt och jag visste väl det. Känner det i hela kroppen men främst knoppen. Fick ny tid imorgon bitti och sen pratade de om att jag eventuellt behövde gå till en hjärtläkare. Låter bra, men ändå lite skrämmande på nåt sätt. 
Efter besöket hos läkaren så besökte jag ett demensboende i Sölvesborg. Fantastiska samtal med väljare, framförallt, men också med några boende. 
Det var tänkt att jag skulle med till Gammalstorp för dörrknackning ikväll, men jag orkar helt enkelt inte. Hammaren skuttar omkring i skallen och verkar inte vilja pausa. Har ändå proppat honom full med alvedon, men den jobbar på oförtrutet. Blir så himla trött också. Sova. Sova. Sova. Det skulle behövas. 

Nås, klockan halv tio imorgon ska jag in då igen och sen får vi ta det därifrån på nåt sätt. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg