Som jag misstänkte

Det misstänkte läkaren också. Jag tål helt enkelt inte den nys medicinen. Nu ska jag inte ta den mer utan köra på med den gamla vanliga. Hoppas blt inte stiger. 
Ska kolla nytt tryck när jag kommer tillbaka från Turklandet. Det var förresten bra, så den eländiga medicinen har trots allt gjort nytta...till ingen nytta.

Gud i himlen och alla skymningar vad jag längtar till semestern. Ska bli underbart. Maken har beställt bubbel på utresan. Mm.

Har lämnat min fina jacka på kemtvätt. När jag kom till Hässleholms station i söndags så var rulltrappan sönder. Slet som ett djur med en skittung väska uppför den. Tappade balansen på slutet och ramlade mot kanten. Resultatet; svart "sot" på ärmen och framsidan. Hoppas nu verkligen att det går bort. Shit.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Världen finaste julklapp