En vecka

Och vi har redan varit i Tyskland. 
Det började i Rödby med en otrolig kö till färjeläget. Tre timmar innan vi var över och kunde resa tältet. Vädret var över förväntan hela veckan faktiskt. Vi hade två nätter med regn men sen var det faktist bara bra. Halvsoligt liksom. 
Som vanligt grillade vi, åt samma tilltugg till köttet. Samma frukost. Tappade en halv tand. Drack bubblor. Njöt av barn och barnbarn. Fantastisk vecka.
Tog ett härligt beslut. Ingen alkohol förrän när jag åker till Turkiet. Jo, en gång, den 21 augusti. Då ska vi ombudsmannatjejer träffas över ett poolparty och jag lovade sist att jag skulle dricka lite bubblor. Drack inte nåt då.

Nu är det i alla fall skönt att vara hemma. 

Börjar känna av lite nervositet. Tänk om jag inte hinner med allt jag ska säga? Om jag måste sluta mitt i en mening? Kanske jag måste säga, resten tar jag nästa år. På tisdag smäller det i alla fall. 92,0 Megaherz. Klockan 10:00 och två timmar senare är det över. 

Jaha, vädret blir väl inte bättre än så här. Sicken skitväderssommar. Skönt att ha turklandet att se framemot. 









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg