Måleriet

Ja, inte blir det mycket av det. Det regnar liksom bort.

Magen mår bättre och jag var ute och sprang i måndags. Funderar på att öka med ett par km. Kanske redan imorgon. Skulle sprungit idag men jag spelar polack och hjälper gubben med att asa tujahäckrester till släpet. Nu är den häcken borta och vi har fri insyn till grannarna. Å andra sidan har de fri insyn till oss.
Vi ska väl sätta lite syrener och buskrosor där istället.

Igår fick jag lösögonfransar...eller extension som man nog säger. De limmas ju på den egna fransen. Ramlar sen bort när den egna fransen gör det....så klart. Blev himla naturligt faktist. Jag hade inte så många och långa egna så det gick ganska fort att göra. Bara nån timme. Ska definitivt göra om det igen.

Började på dotterns rum igår. Nu är det mesta sorterat. Lite ska säljas, lite ska skänkas, en del ska sparas och resten ska med till Kalmar.
Har funderat färdigt, tror jag, hur jag vill ha det. Åker till färgaffären imorgon och kollar väggfärg. Ett besök hos matthandlaren blir det också. Ska förmodligen ha heltäckningsmatta där. Det blir jordfärger för hela slanten....med lite inslag av gammelrosa.
Har hittat en fin byra på Vitt o Vackert i stan. De har mycket där som jag skulle vilja ha.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg