One dag left

Superduperstartingnedräkning nu.
Semester och ösregn. Ljuvligt.

Hade i mitt stilla sinne tänkt träna idag. Men vad är det för en liten skitstövel som sitter på axeln och säger, ah, strunta i det idag. Du mår inte så bra. På den andra axeln sitter en annan trevlig liten prick som säger, jodå, så jävla sjuk är du inte. Rör på fläsket kvinna. Vem vann? Det kan man inte säga, än, eftersom dagen inte är över. Chansen eller risken, för den delen, är väl just nu cirka 30-70. Vädret är åt det sämre hållet, om man nu inte gillar regn och vindbyar på orkan. 

Mindre än två veckor till mitt sommartal. Man kan ju fundera på hur det kommer att tas emot.  
Jag kommer verkligen att bjuda på mig själv. Berättar hur min första resa till Ryssland var och där sitter jag i skogen och kissar en sen natt. Êfter vodka och lite mer vodka. 
Dansar längs en motorväg i Sydafrika och kör forsränning i Ryssland. Springer och bajsar stup i kvarten på en polisstation.....ja, men nu är det färdigskrivet i alla fall. Tiden är exakt. Nu. Hur det blir den 21 kan man bara spekulerar i. Lite tid över spelar inte nån roll, men vad göra om man inte hinner med? Det ni, får väl prata som en duracellkanin på slutet. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg