Så är man igång

Jaha, redan två veckor jobbade och det känns som om att semstern är långt tillbaka. 
Fortfarande lite lugnt på jobbet, vilket är rätt skönt faktiskt. Det lär snart dra igång med stora trumman.

Mattan är beställd och kommersat hyfsat snabbt i alla fall. 
Schemat ser väl ut så här, målning av rummet under helgen den 22-23 augusti och sen kan de komma i veckan och lägga in mattan. Sen blir det möblering. Har hittat en underbar byrå som jag nog köper. Vill ha en fåtölj också av nåt slag. Sen blir det nog inte så mycket mer. 

Sprang idag, trots att jag känner mig hängnig och trodde jag hade feber idag, och det gick bättre än på länge. Kanske för att jag tog en rejäl dos med astmamedicin innan. Nackdelen är att jag darrar lång tid efteråt. 

Alkohol. Hm, funderar på att dricka lite champagne när vi är i Malmö. Vi får väl se.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg