Superhotell

Det var riktigt, riktigt bra. Dessutom bara en sisådär fem minuters promenad från centralen i Malmö. Där bor jag gärna igen. 

Vi började dagen med att gå till vår vanliga lilla bistro Yello Mello. Bra att dom har smårätter att äta sådär när man ska ha middag på kvällen. Jag tog lite nachos med salsa. Till det delade gubben och jag en bubbel. Trevligt. Gott. 

Innan vi gick för att byta om tog vi en drink på hotellets bar på tjugofemte våning. Fantastisk utsikt. Vi hade även bokat middag där på Marcus Samuelssons restaurang. 
Jag beställde ett ostron med rom och rivet äpple till förrätt. Varmrätten bestod av ryggbiff, bea, rödvinssky, syrade bönor och grillad lök nåt. Det var så himla gott. Det var inte mycket mat. Och väntetiden var åt helvete för lång! Det tog närmre en timme mellan förrätt och varmrätt. Inte ok. Verkligen inte.

Mellan mat och mat köpte jag en väska. Jo, jag vet, jag får väl sälja av mina fonder eller börja plocka på pensionssparandet......suck. MEN, snygg det är den.










Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg