Som det blev!

Åkte upp i onsdags morse till Sthlm. Hade ett möte på förbundet sen käkade vi mat. Gott. 
Vaknade i torsdags och mådde lite illa. Inget ovanligt. Min mage hade vart kass på onsdagen..fick i mig en äggula och ett par bitar bacon. 
Gjorde mig iordning och gick till vår avslutning. Mådde mer illa. Mådde mer illa. Mådde mer illa. Efter tredje kräkningen insåg jag att det var nåt annat. Maginfluensa. 
Fick boka ett hotellrum i stan. Orkade inte följa med ut till skolan. Sov, kräket, och sket. Tills fem imorse. 
Resan hem gick bra. Ingen mat och massor av dimor. Det gjorde susen. 

Fick i alla fall vara med på ett kort. Alla är mina föbundskamrater.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Förhandling, värvning och annat