Trött

Av någon ännu oförklarlig anledning vaknar jag tidigt tidigt och kan inte somna om. Imorse slog jag upp de blå, som inte är blå, 04:20. Därefter var det omöjligt att sluta dom igen. Tankarna mal. Alla problem på jobbet som jag ligger och löser. Situationen här hemma. Allt ska fixas på morgonkvisten. Jag somnade om till slut. Cirka sådär en tjugo minuter innan jag skulle upp. Suck.

Maken är hemkommen. Han är trött. Men det är så skönt att ha honom hemma. 

Idag blir det stressigt och emotionellt jobbigt. Först en lönefordran med eventuell konkursansökan. En medlem som inte fått ut semesterersättning på två år. 
En uppsägningsförhandling. Ett företag ska lägga ner verksamheten. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen