Helvetes skit

Alltså, aldrig att det funkar. Började ju med ny och gammal medicin. Det funkar. Not. 
Himla högt tryck och puls. 
Idag när jag gick uppför trappan till jobbet så fick jag stanna halvvägs. Hjärtat höll på att banka ur hela kroppen. 
Ringde hälsan. Det skulle jag göra för att rapportera mitt blt och boka tid till den 12:e. Hm. Hon ville prata med läkaren först. Efter ett par timmar ringer hon upp och säger att jag ska ta en halv tablett på kvällen också SAMT komma in redan på måndag morgon. 
Känner mig lite orolig. Tänk om jag lägger mig för att sova och inte vaknar dagen efter....fast å andra sidan vet jag inte då att jag inte vaknar. 

Ikväll barn och barnbarn. Ska bli kul att träffa dom även om jag mår skit och har huvudvärk som kommit från jävulen själv. Ungefär. 
Det dövar jag med bubbel. Dubbelbubbel. 

Löneförhandlat idag. Gick bra! Skönt att nåt går bra i alla fall. 

En sak till, bo aldrig på Brunnen! Skulle jag komma på den idén så säg till mig att jag måste uppsöka läkare. Genast. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Förhandling, värvning och annat