Kongressen slut

Och jag med.

Summering.
I torsdags åkte vi upp med tåg, som för en gångs skull både gick och kom i tid.
På kvällen gick vi för att bowla och äta lite middag. Trevligt. Gott. Kul.
Till sängs vid tolv-tiden.

Fredag. Upp tidigt för att äta frukost och sen möte med hela södra regionen. Vi skulle samordna vissa saker. Kongressen öppnades på ett supertrevligt sätt. Musik och dans. Maria Lundgren "Sally" höll låda en timme hon fick vissa ur ledningen att dansa balett. Så, så roligt. 
På kvällen åkte vi ut till Vrångö för att äta. En och en halv timme med båt enkel väg sen blev det skaldjursfrossa inklusive ostron. Purfärskt och gott. Sängen fick sällskap vid ett-tiden. 

Lördag. Upp ännu tidigare. Nytt möte. Kongressen slutade 00:50....
Var jag trött eller trött? Ja det var jag. 

Söndag. Upp tidigt. Körde fram till fem på eftermiddagen. 
Fick en liten trevlig pratstund med statsministern och hans fru Ulla. Känner ju dom vilket känns angenämt. 
På kvällen hade vi kongressfest. Ja, maten var god. Sällskapet trevligt men underhållningen kunde väl vart roligare. Vid ett stöp jag i säng för att vakna sex och jag funderade över hur jag skulle fixa dagen.

Så måndagen då, jo det gick. Bättre än jag trodde att det skulle gå. Hemma i härliga Hällevik halv åtta och såååååå trött nu.

Hade ambitionen att träna nåt, men det insåg jag redan på torsdagen att det där inte skulle funka. Inte en jävla minut över till egentid. Å andra sidan gick jag mycket mellan samlingsrummet och kongresshallen. Jag var sambandscentral för vår avdelning. 

Jobb imorrn. På onsdag har jag bara en förhandling. Är egentligen ledig men ja, man måste ju hinna med. Förmodar att det blir lite telefonsamtal också.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Förhandling, värvning och annat