Några dagar i Stockholm

Vilka bra dagar i storstan. De hade ordnat ett fint och späckat program. 
I söndags träffade jag en gammal kollega. En bit mat och lite bubbel.
Fick erbjudande att bo i gästlägenheten som de har. 200 spänn natten. Perfekt. 10 minuter med tunnelbanan till centralen.

I måndags kväll var jag och Malin ute på Hubbes. Beställde var sitt glas bubbel men han kom med en stor flaska. Ni betalar för varsitt glas och sen bjuder jag på resten sa han. Sicken gest! 

Blev erbjuden att följa med på en avtackningsmiddag på tisdagen. Men jag kände att det var tid för träning. Det blev 5 km på löpbandet och jag var helt slut efteråt. Varmt så in i bänken. 

Skönt att vara hemma nu.
Imorrn blir det Backaryd för förhandling för att sen följas av Falkvik och en annan förhandling. 
Två förhandlingar på fredag. Alla dessa förhandlingar. De tar aldrig slut. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen