Ljuvliga helg

Det har varit en helt underbar helg. Ledig i dagarna fyra och förhandlingen i onsdags blev bra.

Vi har varit ute och småjoggat, maken och jag. Idag fick jag dock ut själv eftersom jag gav mig ut direkt på morgonen. Får bättre och bättre tid även om jag inte är någon fartdåre precis....jag är väl precis tvärtom liksom. Haha..

Varit och tagit en del prover på bl.a. Kalium. Hoppas, hoppas att det håller i sig och att det är bra.

Hade tänkt att måla men det har inte hunnits med. Vi har varit två rundor i stan, första gången handlade jag en ljuvligt fin klänning. Knallröd och exakt i min röda ton. Men, som vanligt så tyckte jag att det var för lång. Den får de lägga upp. Förresten så köpte jag för inte så länge sen en klänning som jag använde på kongressfesten. Orange örhängen som pricken över i: et. Fick mycket beröm. 60-talsstuk. 

Idag har gubben och den yngsta handlat kläder. Fina kläder. 

Imorrn är det dags för Sthlm. Tar flyget vid tvåtiden. Ska träffa en gammal arbetskamrat för en drink vid sex. Ska bli trevligt att träffa henne. 
Usch, undrar om det blir långtråkigt på FK. Hoppas de hittar på en massa för mig. 
Har packat mina träningskläder och hoppas att jag har access till träningslokalen. Vill fortsätta träningsandan medan den finns där. Typ

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen