Dagens inlägg

Herregud. En dag kvar. Ljuvligt.
Har haft en riktig helvetesvecka och jo, den där arbetsgivaren är en mytoman utav sällan skådat slag. Och jag har haft ett elände med det ärendet. Hoppas bli färdig imorrn. 
En konkurs. Shit.
Förhandlingar hit och förhandlingar dit.
Konstiga ärende. Medlemmar som jobbar på det ena stället värre än det andra. 
Diskrimineringsärende. Och sen har jag träffade en del fantastiska medlemmar och företagare också. De är i överväldigande majoritet. Som tur är.

Drack ett glas vin i onsdags. Drack två glas GT igår. Syster drack te. Och vill ha ett glas vin idag.
Är jag alkis nu då? 

På söndag bär det iväg till Österrike. Jag LÄNGTAR! Så in i bänken.

Skaffat en kontantkortstelefon. Vill inte bli nådd av jobbet så därför har jag bara delgett det allra närmsta mitt nummer. Jo, exp på jobbet har fått det ifall något extraordinärt inträffar. Det kommer dom att sköta galant. Jobbar ju trots allt på världens bästa arbetsplats. Älskar mitt jobb, dock något mindre denna vecka. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen