Regeringskris, fika och jagvillsova

Sicket spektakel med alliansen. Kåta på makt utan dess like och Åkesson såg sin chans till inflytande. Än är det inte över.

Igår var vi och fikade i stan. Idag fikade vi på berget. Imorrn blir det fika i Ronneby och på lördag i stan.
Tufft att ha barnbarn på besök. Fast jag fikar bara med kaffe, vatten och grädde.

Sovit dåligt i flera dagar. Väckt flera gånger. Gubben skulle upp tidigt. Jag skulle upp flera gånger för att kissa. Kissa. Och lite till kissa. Nu är överskottsvattnet borta. Tror jag.
Inatt har barnbarnen sovit i vår dubbelsäng. Jag i Sannas. Vaknat flera gånger pga att jag inte visste hur de skulle sova. De sov bra. Det gjorde inte jag. Nu är jag supppppeeeeeeerrrrrrrrtrött.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen