Detta skulle in för en vecka sen. Typ.

En vecka till

Det ska bli så skönt eftersom det är galet mycket att göra. Man kan fundera över varför man lyckas gräva fram all skit under sommaren. Det ena värre än det andra. Hade ett möte med en arbetsgivare och funderar lite på om hen är en fullfjädrad mytoman, tyvärr så tror jag det. 

Tänker inte boka in fler möten, än de jag redan har lagt in, denna vecka. Har en massa pappersarbete som måste slutföras.

Helgen har på alla sätt varit god. Barnbarn med tillbehör har varit på besök. Mycket trevligt och otvunget. Killebom en stund på lördagseftermiddagen. Bubbel och annat nödvändigt natuligtvis. 

Il doctore sa att jag skulle öka dosen av vattendrivande för att få ner trycket. Hm, mycket spring blir det. Kaliumvärdet är bra nu. 

Tandläkaren hittade inget fel på min värkande tand. Den sitter den sitter. Ska låta den vila, dvs inte tugga på den sidan. För säkerhets skull fick jag en kur penicillin att ta med på resan. 







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen