Två veckor till

Sen är det semester. Sen är det dags att åka till Österrike. 
Men tills dess är det mycket på agendan. 
1, laga en tand som lagades (rotfylldes) förra året. Hur fan kan det va möjligt att man har ont? Nu? 
Måste ringa tandis imorrn.
2, lunch med statsministern imorrn. Om inte tanden spökar till det. I övrigt två förhandlingar. En lättare och en svårare.
3, nästa lördag ska vi fira bröllopsdag. 22:e i ordningen. 
4, ska hinna få en makalös kondition tills den 16 juli också. Hur det riktigt ska gå till står på nåt vis skrivet i stjärnorna. 
5, ska hinna gå ner 18 kilo tills på fredag. Det är väl nåt som också står skrivet i stjärnorna, hur det ska gå till. 
6, mina naglar ska också växa ut och bli långa, vackra och starka. Blir svårt det också men jag satsar på gödningsmedel a la NPK
7, behöver måla gässtugan klart samt en stol. När jag ändå är igång så tror jag att jag tvättar hustaket också. En massa mossa och annat bös. Detta ska vara klart innan onsdag kl. 18:00. Kan bli svårt, jobbar ju med.
8, tror att det räcker med ovan.
9, glömde, måste inhandla lite bubblel. Har förvisso rätt hyfsat många flaskor hemma men tror jag får besök av någon kändis. Varför inte Alexander Skarsgård? Njae, det är nog lite långsökt, men då har jag i alla fall fler flaskor hemma. 
10, förhandlingar, förhandlingar och lite fler förhandlingar. 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen