Botas

Käner mig hängig. Kände det redan igår kväll när jag skulle sova. Varm i andningen, hjärtat bankade lite extra och huvudvärk. Nå, jag somnade och sov gott. Vaknade och var pigg.
Nu känner jag mig hängig dock, men hoppas att det bara är lite vilseledande reklam för flunsan.

Idag ringde dom från jobbet jag sökt. De ville träffa mig nästa vecka igen. En andra intervju där personalen skulle få vara med. Vi får väl se om det är ett bra eller dåligt tecken. Träffar dom hur som helst på fredag. Det blir därmed lite utdraget.

Min hyresvärd berättade igår att hon söker ny lägenhet. Hon vill byta till en annan trea och det för att jag ska kunna flytta med! Vi får väl se hur lätt det är; att byta från en trea till en annan. Får jag inte jobbet så sitter jag på pottkanten igen. Tradigt.

Nej, nu ger jag mig hem och proppar i mig lite c-vitaminer, te och alvedon.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg