Bubbel ute, bubbel inne

Bubbel i mitt sinne!
Ljûvlig dag trots att vi gjort av med en massa pengar på en tvättmaskin. Den blir bog bra i vilket fall som helst. Snabbelidabb program på 15 minuter till tvätt av ytterkläder och den har till och med inbyggd sodastreamer! Fantastisk. Vi har väl inte lyckats klura ut hur vi ska kunna få dricksvatten av det, men det kommer, 

Fika i stan med syster yster. Maken hjälpte maken bära och koppla. 

Imorgon har jag jouren. Hoppas på få samtal för jag tänkte städa undan julen samtidigt. På kvällen ska jag träffa en gammal vännina. Ska bli trevligt.

Ikväll har vi ätit världens godaste hamburgare. Fy sjutton vad jag är bra på att göra det. Gott var det. Mätt blev jag. Nej, jag åt inget bröd.det går lika bra med selleri.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg