Bromölla korv

Normalt burkar jag längta efter köttbullar när jag har varit ute på en längre resa. Nu längtar jag efter Bromölla grillkorv. Hur blev det så?
Resan hem har gått bra. Lyckades sova ett par timmar på första leggen och ett par på den sista mellan Dubai och Köpenhamn. Fick en dusch i Dubai också och det friskar alltid upp. 
På andra leggen så ropade man ut i högtalaren om det fanns någon läkare ombord. Ush, hoppas att det inte var något allvarligt. 

Blir förmodligen tidigt i säng ikväll. Vill försöka att hinna med färgning av håret också. Supertrist att åka till fiket och se ut som en grävling i huet. Vit och svart....med en ren klar linje däremellan. 

Nu sitter jag i vart fall på tåget. Kollat mejlen och ska snart in och kolla min hotmailadress. Har under ett par veckor haft en diskussion med några idioter på avpixlat. Någon är väl mindre obegåvad och inte lina hatisk. Några är rent av illvilliga och fullständigt tömda på allt innehåll innanför skallbenet. Om bi inte vet vad Avpixlat är så är det en rasistisk sajt med allehanda tokiga SD: are och Nazzar. Har inga större förhoppningar att kunna omvända någon, men de som brukar skriva på sajten är likasinnade och nu har de fått en olikssinnad. Rätt kul faktiskt, 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg