Jouren

Mellan klockan tio och arton hade jag två samtal. Det betydde att jag hann med vad jag skulle. Julen är ute, fast ute är den fortfarande. Skönt att få väck skiten, nu ser vi framemot våren. Känns lite så med soligt väder, om det inte bara varit så kallt.

Käkade på pizzerian i stan, ja en av dom, med väninnan. Glömde mina glasögon där och nu sitter jag med Görans gamla terminalglas. Bättre än inget, men bra är det rakt inte. Får väl ta bussen till stan imorgon och hämta dom. Vad jag käkade? Lövbiff med sallad och till det en Ramlösa med hallonsmak. 

Inatt ska jag sova i boden. Guben är förkölda och det betyder snark. Inte mycket, men tillräckligt för att jag inte ska somna, alternativ inte somna om. Han snarkar annars bara vid ryggläge. 

Imorgon blir det också träning på ett eller annat sätt. Blir det bra väder så blir det spring ute. Dåligt väder betyder CT inne i boden.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg