Sulten och lycklig

Fy för den lede, det tar sin stund att vänja sig av med bröd och annat skide. Till frukost blev det en skiva nötstekkött och två stekta ägg och en kopp kaffe. Till lunch en bar. Till mellanmål lite melon och parmaskinka. Ikväll blir det fläskfilé med rostade grönsaker och blomkålspuré med Västerbottenost. 
Varför är jag lycklig då? Baren! Fick tips av Sanna om en bar, Swebar, som är glutenfri! Jag hade köpt chokladsmak och den var väldigt god. Nu vet jag vad jag ska satsa på in the fortsättning. Det finns flera olika smaker och jag får väl testa mig fram till fler. Det enda de hade på extra var just denna och kokos. 

Imorgon blir det till att köpa ny tvättmaskin. Det kostar för mycket att laga den vi har.

Vill också försöka få till en runda till lions. Tänkte mig några "nya" tallrikar. Våra är fula som stryk eftersom det är just det de fått i vår diskmaskin. De har blivit alldeles missfärgade. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg