Itrim

Idag var det mitt allra sista samtal på itrim och exakt två år sen jag började mitt nya liv. 
Var lite orolig för invägningen eftersom det där med maten. Det har varit lite för mycket av det goda under helgerna. Jag hade bestämt att jag inte skulle väga mig för att inte riskera att bli besviken. Det måste du, sa min HC. Vi måste få ett avslut. Jag vägrade att titta på vågen. 
Hon frågade mig om jag inte trots allt ville veta, och det ville jag ju förstås. Käre tid vad förvånad jag blev. 0,5 kilo upp. Bara. Helt otroligt. 
Nu är jag ännu mer peppad att ge järnet.

Slank inom en sportaffär och köpte ett par byxor att ha när jag springer ute och när det är kallare. Kändes toppen och dessutom femtio procent på priset. Bra. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg