Ett annat beslut


 
För ett par dagar sen så beslutade jag mig för att inte dricka så mycket bubblor heller framöver till sista april. Har bestämt två tillfällen där jag ”får” göra det och det är när jag ska ut med Carina till Hornstulls Bodega i början av mars samt när gubben och jag åker till Malmö för en weekend i slutet av samma månad.

Ska satsa hårt på träningen nu framöver tänkte jag, ja så fort jag känner mig bättre. Är fortfarande från och till hängig. Känns som om jag har feber, men att det inte bryter ut riktigt. Det får det inte göra heller. Alla är ju sjuka runt omkring en. Hon jag bor hos är bonnasjuk. Hostar värre än jag vet inte vad.

Imorgon åker jag hem. Halva söndagen går ju åt att packa och så och lite ledighet vill jag nog allt ha.

Ska också klippa mig på fredag kväll. Känner att jag trivs bra i denna frisyr men det måste ju hållas efter.

Idag fick jag veta något, som jag naturligtvis inte kan skriva här, som gör att jag har tagit ytterligare ett kliv mot det nya jobbet.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg