Gnisselfri

Jodå, det räckte med lite symaskinsolja så blev det gnisselfritt. Igår var det inte något herrbesök, så ej heller ikväll. Skönt.
Igår bokade jag ytterligare en weekend för min man och mig. Långt borta i tiden, men det verkar vara ett trevligt hotell i Malmö. Ett hotell som öppnar i maj. Det ligger centralt. Har skybar. Två trevliga restauranger som leds av två av de mestt meriterade kockarna i Sverige. 

Ikväll har jag varit på en ny "sylta" Stockholm. Ljuvligt trevligt med en fin atmosfär. Drack bubblor och käkade några grillade räkor. Inte mycket, men det räckte. 

Sprang ikväll igen och känner mig utledd på att jag inte blir bättre. Va fan, 36 minuter på fem kilometer. Det är  iofs bäst i år......men. 
Biggan, acceptera att du börjar bli gammal och att du inte tyar mer.

Njutning 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg