Två dagar med fullt ös

Känns bara bättre och bättre. Nu har jag jobbat med mitt nya jobb i två dagar. Har fått ett fullständigt schema för hela veckan. 
Idag och igår så har jag träffat hela personalen. Har suttit hos dem alla, en i taget i en och en halv timme. Har både fått en inblick i deras privatliv och vad om jobbar med. Trevligt folk allihop. 
Imorgon ska vi ha en. Genomgång av alla mina företag som jag ska ansvara för. Den ombudsman som som jag har ersatt kommer.
På torsdag ska jag åka till Karlskrona. Ska till ett företag och vara med på ett par möten. Imorgon tar jag hem min tjänstebil, som jag dock bara ska använda för att komma till Karlskrona. Sen kommer jag att få den från den 30 mars.

Tränat idag. Blev spring. Måste få lite bättre kondition om jag ska tya springa någorlunda på Ryssbergsloppet om tre fyra veckor. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg